REKLAMA
Znaleziono 90 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
Wars Sawa Junior Office
Warszawa, Śródmieście, Marszałkowska 104/122
dostępna powierzchnia
395 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
18.90
Atrium zmieni przestrzenie publiczne wokół Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie artykuł
Pokaż artykuł
Atrium zmieni przestrzenie publiczne wokół Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie
Właściciel Domów Towarowych Wars Sawa Junior i zarządca Pasażu Wiecha w Warszawie, firma Atrium European Real Estate, podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną pracownią architektoniczną Foster + Partners, doświadczoną w wielkomiejskich projektach rewitalizacyjnych. Jej specjaliści przeanalizują możliwości poprawy tego fragmentu miasta – od roku 2030 w dalszą przyszłość. Cel to przygotowanie na wyzwania przyszłości, tak aby budynki i ich otoczenie stały się atrakcyjną częścią wielofunkcyjnego śródmieścia Warszawy.
Globalna marka odzieżowa UNIQLO otworzy w Warszawie swój pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka odzieżowa UNIQLO otworzy w Warszawie swój pierwszy sklep w Polsce
Otwarcie jej pierwszego w Polsce pop-up store odbędzie się 27 października w Warszawie. Sklep zlokalizowany będzie w kompleksie handlowym Domy Towarowe Wars Sawa Junior, przy ulicy Marszałkowskiej, w samym centrum miasta.
Globalna marka odzieżowa UNIQLO wchodzi do Polski. Pierwszy sklep otworzy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka odzieżowa UNIQLO wchodzi do Polski. Pierwszy sklep otworzy w Warszawie
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku. Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego UNIQLO.
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
Przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie powstanie pierwszy w Polsce dom handlowy HalfPriceartykuł
Pokaż artykuł
Przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie powstanie pierwszy w Polsce dom handlowy HalfPrice
W samym centrum Warszawy, przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie ma powstać pierwszy w Polsce dom handlowy HalfPrice. Powstanie na bazie obecnego, flagowego sklepu tej marki. Ma zajmować łącznie trzy kondygnacje, a jego powierzchnia wzrośnie z obecnych 2,8 tys. mkw. do 3,8 tys. mkw.
We Wrocławiu zostanie otwarty Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddaniaartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddania
W Centrum Handlowo-Rozrywkowym Pasaż Grunwaldzki zostanie otwarty Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddania. Sklep będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze galerii. Sklep miał otworzyć w środę, 3 sierpnia, ale drobne kwestie techniczne opóźnią premierę o dzień lub dwa. Otwarcie nastąpi do końca tego tygodnia.
Adidas otworzy w Warszawie swój największy sklep w Europie Środkowej i Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Adidas otworzy w Warszawie swój największy sklep w Europie Środkowej i Wschodniej
Adidas zdecydował się na otwarcie w Warszawie swojego największego sklepu w Europie Środkowej i Wschodniej. Salon zlokalizowany będzie w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior, w centrum miasta, przy ulicy Marszałkowskiej.
[śląskie] Sarni Stok z hipermarketem Carrefour w nowej odsłonieartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Sarni Stok z hipermarketem Carrefour w nowej odsłonie
Carrefour Polska oddaje do użytku klientów Centrum Handlowego Sarni Stok w Bielsku Białej hipermarke...
W Polsce buduje się mniej centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce buduje się mniej centrów handlowych
Jak wynika z najnowszego raportu CBRE w pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano zaledwie 40 tys. mkw., a 250 tys. mkw. zostaje w budowie. Zdecydowana większość, bo 230 tys. będzie oddane do użytku jeszcze w tym roku.
[Warszawa] Po spokojnym półroczu na rynku handlowym, centrum Warszawy czekają spektakularne zmianyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Po spokojnym półroczu na rynku handlowym, centrum Warszawy czekają spektakularne zmiany
Międzynarodowa firma doradcza JLL opublikowała raport „Warszawski rynek nieruchomości” po II kw. 201...
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wciąż popularne są obiekty typu "convenience", ale równolegle na rynku rozwija się segment projektów wielofunkcyjnych, w których handel pełni rolę uzupełniającą.
[Polska] TOP10 miast z największym nasyceniem powierzchnią handlową w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] TOP10 miast z największym nasyceniem powierzchnią handlową w Polsce
Polski rynek handlowy jest już mocno nasycony – w latach 2014-2018 rozwijał się w tempie średnio 4%...
[Warszawa] Warsinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Wars
Warszawa, Praga-Południe, Soho Factory
[Warszawa] Sawa Dominwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Sawa Dom
Warszawa, Wola, Szulborska 3/5
[Warszawa] Villa Sportowainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Villa Sportowa
Warszawa, Mokotów, Sportowa 5
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formatyartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formaty
W I połowie 2022 roku w Polsce oddano do użytku blisko 110 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 19 tys. mkw. stanowiły rozbudowy. Tym samym odnotowano najniższą półroczną podaż od pięciu lat. Dominującą pozycję wśród nowych inwestycji zajmują parki handlowe w małych miastach i prognozy na kolejne miesiące nie wróżą zmiany tego trendu.
firma
Pokaż firmę
Joker Junior
Białystok, ul. Warszawska 79/D
firma
Pokaż firmę
PW JUNIOR
REKLAMA